دائره تدوین پیشخوان ها

تدوین پیشخوان نشست های الگوی پیشرفت اسلامی

دائره تدوین پیشخوان ها

تدوین پیشخوان نشست های الگوی پیشرفت اسلامی

دائره تدوین پیشخوان ها

به خلاصه ی بحثی که قبل از برگزاری نشست های الگوی پیشرفت اسلامی در اختیار شرکت کنندگان احتمالی قرار می گیرد پیشخوان یک نشست گفته می شود. مطالعه این محصول قبل از نشست، به فهم منظور ارائه دهنده بحث کمک نموده و سطح تضارب در نشست را ارتقاء می دهد. تهیه و تدوین این خلاصه مباحث(پیشخوان) به عهده ی دائره تدوین است.

بسم الله الرحمن الرحیم

نظریه بانک سؤالات الگوی پیشرفت اسلامی (بانک سؤالات جهت ساز)، نظریه پیشنهادی اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی برای "مدیریت تحولاتِ بخش علمی" جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه؛ نظریه بانک سؤالات الگوی پیشرفت اسلامی، یکی از نظریات 81گانه مطرح در «اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی» است. در این نظریه به محوریت "موضوعات جهت ساز" کارآمدی و صحت مبانی علوم سکولار و مفاهیم ترجمه ای به چالش کشیده می شود و همچنین فضای کلی نیازمندی های علمی جامعه تبیین می شود.

لازم به ذکر است که در شرایط فعلی نیروهای انقلاب از بستر نقد مبانی نظری و پیش فرض های فلسفی و ارزشی ، به آسیب شناسی  مفاهیمِ سکولار می پردازند؛ که تفاهم این سطح از نقد به میزان علاقه مندی و فهم مخاطب نسبت به مباحث عمیق نظری وابسته است. در این نوع از نقد گروه های اندکی از جامعه با آسیب های مهلک مفاهیم سکولار آشنا می شوند!

پیش نویس اول این نظریه را از اینجا دریافت نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی